Loading...
Kapcsolat2018-06-13T10:07:00+00:00

Többet szeretnél tudni rólunk?

Vedd fel velünk a kapcsolatot! Örömmel válaszolunk a kérdéseidre.

Hódos Tamás
Hódos Tamásfejlesztő, marketing menedzser
Benedek Ferenc
Benedek Ferencmarketing és projekt menedzser

Ajánlatkérés, Kapcsolat

Akár kezdhetjük is a közös munkát! Kérlek írd le röviden a projekted.

Gyakori kérdések

Mi a gyakorlati különbség a SEO és a fizetett hirdetés között?2018-04-13T13:29:47+00:00

A fő különbségek:

  • A fizetett hirdetések gyorsan elindíthatóak, és gyorsabb eredményt hoznak, mint a keresőoptimalizálás (SEO). A SEO-hoz általában hónapok (3-6 hónap) kellenek a már érzékelhető eredmény eléréséhez.
  • A fizetett hirdetéssel nagyszámú kulcsszóra fókuszálhatunk, míg a SEO esetében csak néhány, számunkra fontos kulcsszóra. (Oldalanként 1-3 kulcsszó)
  • A fizetett hirdetések hatékonysága pontosan mérhető. A SEO eredmények mérése sokkal összetettebb.

Fontos elmondanom, hogy mindkettő nagyon lényeges marketing eszköz, nem érdemes egyiket sem elhanyagolni. A kettő közötti fő különbség az megtérülési idő és a módszertan.

Miért használjak fizetett hirdetéseket?2018-04-13T13:19:36+00:00

A fizetett hirdetések jobban mérhetőek, és gyorsabb eredményt hoznak, mint a SEO, és összességében jobban is konvertálnak. Természetesen a keresőoptimalizálás is fontos marketing eszköz, a kettőt egymással párhuzamosan érdemes használnod.

Milyen gyakran kapok jelentést a hirdetéseim teljesítményéről?2018-04-13T13:09:55+00:00

Havi rendszerességgel küldünk vezetői összefoglalót és részletes kimutatást a fiók teljesítményéről.

Minimum milyen összeget érdemes hirdetésre fordítanom?2018-04-13T13:45:34+00:00

Az AdWords-ben minimum hirdetési összeg nincs, de természetesen ez egy általánosságban nagyon nehezen megválaszolható kérdés. Az az összeg, amivel egy átlagos kis-középvállalkozás gazdálkodik Magyarországon, az a napi 4-5.000 Ft, ami havi szinten nagyjából 120-150 ezer forintnak felel meg, beállításoktól függően. Talán nem is kell mondanom, hogy ez az összeg milyen nagy mértékben térhet el a vállalkozás  nagyságától, termékétől, haszonkulcsától, célközönségétől függően. Viszont ez az a nagyságrend, amitől kezdve érdemes ügynökségi segítséget kérni, hiszen óriási különbség lehet a termelt haszonban, ha ezt szakértő beállításokkal kezeled.

Érdemes úgy kialakítani az árazási stratégiád, hogy abba nagyobb marketing költés is beleférjen, mert ezzel saját bevételeidet, ezzel együtt pedig hasznodat többszörözheted meg. Ne feledd, hogy ezeknek a költségeknek a megtérülése pontosan mérhető, tehát a nem profitábilis kampányok azonnal leállíthatóak, míg a nyereségesek tovább növelhetőek.

Mi az a Google AdWords?2018-04-13T12:26:29+00:00

Ez a Goolge fizetett hirdetési rendszere, amivel az érdeklődőket a honlapodra irányíthatod. Hirdetésed azoknak jelenhet meg, akik arra a témára keresnek, amit előzőleg beállítottál.

A koncepcció egyszerű: megadod a szolgáltatásod szempontjából releváns szavakat, és az AdWords megjeleníti hirdetésed a Google találati oldalán, ha valaki az adott, vagy kapcsolódó szavakra keres.

Mi az előnye a Távkontroll által kezelt kampányoknak?2018-04-13T12:08:28+00:00

Mi alapvetően strukturált kampányokban gondolkodunk, aminek végeredményeképp több pénz marad a zsebedben. Ez nem csak a célzásról szól, hanem a minőségi mutatód javításáról is (Quality Score), ami olcsóbb hirdetési költséget eredményez, akár magasabb hirdetési pozíció mellett.

SEO szolgáltatást igénybe vehetek?2018-04-13T12:01:52+00:00

Igen. Mi a Távkontroll-nál technikai és on-page (tartalmi) SEO-val foglalkozunk, ez minden keresőoptimalizálás alapja, és ha ez a munka megfelelően el van végezve, az többnyire elég is az első találati oldalra kerüléshez. Ezt követően jöhet a linképítés, ami már egy következő fázis.

Mivel kezdjem a marketingem?2018-04-13T11:56:16+00:00

Mindenek előtt rendelkezned kell egy keresőoptimalizált honlappal, amin legalább az alapvető SEO beállítások el vannak végezve. Ez minden általunk készített honlapnál rendben van. (Ez fogja biztosítani a hosszútávú jelenléted a keresőben, illetve az alacsonyabb hirdetési árakat, amivel a konkurenciád tudod megelőzni)

Ezt követően lehet tervezni a fizetett hirdetéseket, ami a legtöbb esetben AdWords vagy Facebook, illetve a kettő kombinációja. (Ez fogja biztosítani az azonnali látogatókat a honlapodra, akikből az ügyfeleid lesznek)

Ezzel egy időben érdemes landoló oldalt készítened, ami pedig a hirdetésekből érkező látogatók minél jobb kiszolgálásában hivatott segíteni. (Így tudod minél nagyobb arányban a látogatókat valódi ügyféllé alakítani).

Hab a tortán az értékesítési tölcsér, ami szintén ezt a konveriós folyamatot erősíti.

A honlapról elvándorolt látogatókat pedig remarketinggel és marketing automatizációval tudjuk visszacsábítani.

Minden marketing stratégia egyedi, meséld el nekünk céljaid, és kialakítjuk a számodra megfelelő konstrukciót.

Csak Google AdWords-ben hirdetünk?2018-04-13T11:41:55+00:00

Nem.
Vállalkozásodra szabva, veled együttműködve határozzuk meg azokat a marketing felületeket, amiken érdemes lenne megjelenned. Ez több tényezőtől függ (költségkeret, célközönség, fő üzenet, tartalom…), és alapvetően arra törekszünk, hogy marketinged ne egy lábon álljon, ne legyél kiszolgáltatva csak egy felületnek, hanem a marketingpalettád szélesítésével teljes stratégiát tudjunk neked összeállítani, és megvalósítani.

Hozzáférek továbbra is az AdWords fiókomhoz?2018-04-13T11:29:38+00:00

Az AdWords fiókodhoz mindig hozzá tudsz férni, ha mi kezeljük azt, és ezt természetesen a legmagasabb hozzáférési szinten (adminisztrátor). Ennek megfelelően változásokat is eszközölhetsz, de arra kérünk, mielőtt ezt megtennéd, feltétlen konzultálj a fiókkezelőddel, mert a korábbi beállítások felülírása jelentősen módosíthatja az általunk várt eredményt, és tévútra viheti az optimalizálást.

Hogyan reklámozhatom a weboldalam?2018-04-12T08:23:21+00:00

Erre nagyon sok lehetőség van:

  1. Google AdWords (keresőben és online magazinokban való megjelenés)
  2. Facebook és Instagram marketing (plusz egyéb közösségi média felületek, pl. LinkedIn)
  3. Marketing automatizálás (email marketing automatizáció, autoresponderek)
  4. SEO (keresőoptimalizálás)
  5. SMS marketing
  6. Mobil alkalmazás fejlesztése
  7. Letölthető anyagok (technikai háttér)
  8. Blog bejegyzések (tartalommarketing, technikai háttér)
  9. Affiliate marketing (jutalékos rendszerű ajánlás, technikai háttér)
  10. Kupon jellegű ajánlatok (technikai háttér)
  11. Influencerek (ismert bloggerek posztjaiban való megjelenés)
  12. Partnerprogramok (azonos célcsoportú, de nem konkurens vállalkozásokkal való együttműködés)
  13. PR (sajtómegjelenések)

Ezek közül nem fontos mindegyiket használnod, de érdemes ismerned őket, és az ezekben rejlő lehetőségeket, hogy ha kapacitásod engedi, alkalmazni tudd azt, amelyik számodra a legszimpatikusabb. Mi a zölddel jelöltekben tudunk konkrét segítséget nyújtani.

Átadást követően tudom még módosítani vagy bővíteni a honlapom?2018-04-11T22:02:26+00:00

Igen, bár a módosítások mértéke és jellege természetesen ütközhet korlátokba. Egy általunk készített honlap azonban az esetek többségében gond nélkül fejleszthető, vagy bővíthető a akár webáruházzá, akár tagsági rendszerű oldallá. Ha viszont ilyen igény felmerülhet a későbbiekben, ezt érdemes már a tervezési fázisban jelezni felénk, hogy a bővítéshez szükséges szempontokat figyelembe tudjuk venni.

Fotók beszerzésében, elkészítésében számíthatok segítségre?2018-04-11T21:56:36+00:00

Természetesen igen. A fénykép rendkívül fontos esztétikai elem a honlapnál. Profi fotóssokkal dolgozunk együtt, akik akár tárgyfotózásban, akár üzleti portréfotózásban vagy ingatlanfotózásban kiemelkedő minőséget tudnak nyújtani. Ha nem szükséges egyedi fotó, akkor ingyenes és fizetős weboldalak ajánlásával segítünk, vagy akár egyeztetést követően be is szerezzük azokat.

Domain regisztráció kérhető?2018-04-11T21:50:07+00:00

Mi ugyan nem vagyunk domain regisztrátorok, de az ezzel kapcsolatos ügyintézésben szívesen segítünk. Partneri kapcsolatban vagyunk domain regisztrátor cégekkel, amelyeknél igény esetén a teljes ügyintézést vállaljuk.

Tárhely szolgáltatás igénybe vehető?2018-04-11T21:47:30+00:00

Mi magunk nem vagyunk tárhely-szolgáltatók, de partneri kapcsolatban vagyunk az ország egyik legmegbízhatóbb hosting cégével, ahová a honlapot elhelyezzük. Tapasztalataink szerint egyszerűbb mindenki számára, ha csak egy irányba kell a kapcsolatot tartani, ezért az általunk javasolt hosting cégnél a teljes ügyintézést vállaljuk.

Segíteni is tudunk a szolgáltató kiválasztásában, természetesen ezzel kapcsolatban semmilyen megkötés nincs, de az általunk nem ismert szolgáltatókkal kapcsolatos működésért nem tudjuk vállalni a felelősséget, és a velük való kapcsolattartás is a megrendelő feladata lesz.

Az elkészült honlapok keresőoptimalizáltak?2018-04-11T22:03:20+00:00

Igen. Minden általunk készített honlapon elvégezzük azokat a SEO beállításokat, amik az alapját képezik annak, hogy a weboldal jó helyezést érjen el a Google találati listáján. Már a tervezési folyamat kezdetétől szem előtt tartjuk a keresőoptimalizálást, mert ez  olyan alapvető marketing eszköz, ami együtt jár a felhasználói élmény növelésével is.

Az elkészült honlapok megfelelően jelennek meg mobiltelefonon is?2018-04-11T22:04:07+00:00

Természetesen igen, ez a ma készülő honlapok és webáruházak esetében alapkövetelmény, ezért minden általunk készített weboldal reszponzív (mobilra optimalizált).

A tartalom elkészítésében, feltöltésében tudunk segíteni?2018-04-11T22:04:36+00:00

Természetesen igen. A szöveges tartalmat és képeket feltöltjük a honlapra, nagy mennyiségű tartalom esetén egyedi árajánlatot adunk. Marketing szövegírásban is számíthatsz a segítségünkre, ami külön igény és megbeszélés alapján készül.

Hogyan kell elképzelni a honlaptervezés folyamatát?2018-04-11T21:18:15+00:00
  1. Igényfelmérés. Megismerjük egymást, felmérjük az igényeid, honlapod célját, fő funkcióit, és ezek alapján felvázoljuk a megvalósítás lépéseit, lehetséges határidejét.
  2. Árajánlat, szerződéstervezet. Átküldjük árajánlatunkat és a szerződéstervezetet, aminek aláírását követően elkezdjük a munkát. Ekkor esedékes az elkészítési ár 50%-a.
  3. Honlapstruktúra. A megbeszéltek alapján elkészítjük a honlapod vázát, fő alkotóelemeit, a menüpontokat és a főoldal felépítését. Ez a struktúrális terv fogja megmutatni, hogy az egyes aloldalak hogyan kapcsolódnak egymáshoz, és ez lesz az alapja a tartalmaknak és a későbbi munkánknak.
  4. Látványterv. Az elkészült struktúrális terv után elkészítjük a főoldal látványtervét. Ez már meghatározza a teljes honlap hangulatát, színvilágát, stílusát,  tartalmazza a főbb esztétikai elemeket, ami alapján a többi oldalt is kialakítjuk.
  5. Fejlesztés. A honlap alapjainak elkészítése és a látványterv elfogadása után elkezdjük a fejlesztést, a tartalomkezelő rendszer (CMS) beüzemelését, a kódolást, és a tervet lépésről lépésre haladva megvalósítjuk.
  6. Tartalomfeltöltés. A honlap tartalmi részét feltöltjük (szövegek, képek, logo), és ennek elkészítéséhez, összeállításához támpontokat is nyújtunk. Nagy mennyiségű tartalom feltöltése külön megállapodás tárgyát képezi.
  7. SEO. Fontos keresőoptimalizálási beállításokat végzünk a honlapon, hogy a Google találati listáján is előkelő helyen szerepeljen a vállalkozás. A honlap a tervezési fázis elejétől úgy van kialakítva, hogy keresőbarát felépítésével segítse a vállalkozás megtalálását is.
  8. Tesztelés. Miután a tartalmat is feltöltöttük a honlapra, már csak a működés ellenőrzése van hátra. Nagyon fontos szakasz ez is, itt együtt vizsgáljuk meg a honlap elemeit, minden megfelelően jelenik-e meg, a gombok és űrlapok megfelelően teszik-e a dolgukat.
  9. Analitika. Elhelyezzük a legfontosabb mérőeszközöket a honlapon (Google Analytics, Search Console), amik a későbbi marketing tevékenység alapját fogják képezni.
  10. Átadás. Nyilvánosan elérhetővé tesszük a honlapot, de nem hagyunk magadra ezt követően sem, észrevételeidet, javaslataidat továbbra is örömmel megvalósítjuk, az esetleges hibákat természetesen javítjuk, és felmerülő kérdéseidre készséggel válaszolunk.
Mi a fizetési ütemezés egy honlap esetében?2018-04-11T20:14:14+00:00

Első körben megbeszéljük az igényeid, a honlap célját, tervezett funkcióit, ezt követően pedig küldünk egy részletes árajánlatot. Miután megbeszéltük a részleteket és az ütemezést, szerződéstervezetet küldünk részedre, amelynek aláírását követően kezdjük el a közös munkát, és a honlap költségének 50%-a is ekkor esedékes. A projekt befejezésekor, vagyis a honlap indulásakor válik aktuálissá a fennmaradó 50%.

Milyen anyagokat kell adnom a honlap elkészítéséhez?2018-04-11T12:22:53+00:00

Amire szükség lesz, az a honlap szöveges tartalma, képek, és logo. Mielőtt azonban erre sor kerülne, átbeszéljük a honlapod felépítését, a fő céljaid az oldallal, és ezt követően te is fogod látni, mikre lesz szükség a fejlesztéshez. Természetesen tudunk segítséget nyújtani neked tartalom kialakításában és a képek beszerzésében is, hiszen sokan első weboldalukat készítik, és ez még új terület számukra.
Érdemes a tartalmat aloldalanként összeállítani, és ezen belül is rövid blokkokban gondolkodni figyelemfelhívó címekkel, képekkel és cselekvésre ösztönző gombokkal. Modern, letisztult, könnyen átlátható, szellős szerkezet kialakítása a célunk, ami egyszerű navigációjával segíti a vállalkozásod ügyfélszerzését. Marketing szövegírást is vállalunk, de ehhez szükséges a vállalkozásod és céljaid alapos megismerése.

Mennyi ideig tart elkészíteni egy honlapot?2018-04-11T20:04:59+00:00

Ha egyszerre rendelkezésünkre áll az összes tartalom (szövegek és képek), akkor a teljes elkészítési idő egy 8-10 aloldalból álló üzleti weboldal esetében 1-3 hét, webáruháznál 3-5 hét.
Ha ez folyamatosan érkezik, mi is a tartalomnak megfelelő ütem szerint alakítjuk a honlapot. Tehát ha megvan egy aloldal tartalma, akkor azt elkészítjük, és így tovább. Ennek ideje a tartalom beérkezésének idejétől függ.
Természetesen az elkészítési idő is függ a funkciók gazdagságától. Hívj minket telefonon, beszéljünk a projektedről, és ennek alapján viszonylag pontos becslést fogunk tudni mondani a fejlesztéshez szükséges időről.

Mennyi lesz a honlap végső ára?2018-04-11T12:29:36+00:00

Egy honlap végső költsége nagyon sok tényezőtől függ. Fontos szempont, hogy hány aloldalt szeretnénk, azokon mennyi és milyen típusú űrlap legyen, milyen szintű keresőoptimalizálást szeretnénk, integráljunk-e valamilyen külső rendszert (pl. marketing automatizáció), elvégezzük-e szövegírást, mi töltsük-e fel a termékeket, és még hosszasan sorolhatnám az egyedi igényeket, amik felmerülhetnek egy weboldal esetén. Ezek megvalósítása mind különböző időtartamot, és más szaktudást igényel, viszont jó részére nincs mindenkinek szüksége, és a fejlesztések több részletben is elvégezhetőek.
Segítünk az igényeid felmérésében, megbeszélünk egy lehetséges ütemezést és a megvalósítás várható költségeit tételesen lebontva, hogy tudj vele tervezni a későbbiekben is. Hívj minket telefonon, és beszéljünk a projektedről.

További elérhetőségeink