Csúcsra optimalizált Google hirdetések vevőszerző technikákkal

A Google hirdetések 7 előnye

man-thinking-191x600
  • Pontosan mérhető
    Majdnem minden konverziós cél nyomon követhető, és mi meg is mutatjuk neked heti rendszerességgel az eredményeket.
  • Pontos célzási lehetőségek
    A kulcsszavakon kívül megjeleníthetünk hirdetéseket többek között múltbeli viselkedés, tartózkodási hely, vagy demográfiai adatok alapján is.
  • Gyorsan hozza az eredményeket
    Nem a meglévő követőkre vagy levelezési listára korlátozódik, hanem lehetővé teszi, hogy gyorsan úgy ügyfeleket találjunk.
  • Teljes kontroll a költségek felett
    Megadhatunk egész kicsi hirdetési költségkeretet is, és ha pozitív eredmények jönnek, ez azonnal változtatható.
  • Támogatja az értékesítési tölcséreket
    A Google Ads támogatja az értékesítési tölcsér számos részét, és a folyamatot, aminek eredményeképp a látogatóidból ügyfelek lesznek.

  • Értékes marketing adatok
    Az egyes kulcsszavakhoz tartozó megjelenítési, kattintási vagy konverziós adatok felhasználhatóak a tartalom marketing vagy SEO területén is.
  • Segíti üzleti céljaid elérését
    Ezek a célok a legmagasabb szintű brand építéstől a lead generáláson keresztül egészen a termék eladásig terjedhetnek.

Kérd segítségünket, ha:

Pénzt és időt takarítunk meg neked. A hirdetések beállításait folyamatosan optimalizáljuk a jó teljesítmény érdekében, és szem előtt tartjuk, hogy a kampányok a mellett hogy új ügyfeleket és bevételt hoznak a vállalkozásodba, amennyire csak lehet, takarékosan is működjenek.

pass-fail-1600x1600Ennek számos oka lehet, úgy mint a hirdetések szövegezése, a tesztelés elmaradása, hirdetési formátum kiválasztása, nem megfelelő kulcsszóválasztás, nem optimalizált érkező oldal, esetleg az értékesítési tölcsér hiánya. Ezeket a szempontokat mind ellenőrizzük, konkrét javaslatokat teszünk a javításukra, és ezeket a módosításokat kérésedre el is végezzük helyetted. Egy kampány, és akár egy ötlet sikere vagy kudarca múlhat a fenti tényezőkön, ezért nagyon fontos, hogy megfelelő alapossággal legyenek ellenőrizve az egyes szakaszok.

A Google ADs kampányok optimalizálásához rendszeresen – legalább hetente egyszer, de sok esetben naponta – be kell jelentkezni a fiókba, és minőségi változtatásokat kell végrehajtani. Nem elég ugyanis tudni, mit kell tenni, hanem ténylegesen el is kell végezni a munkát. Hiába rendelkezik valaki rengeteg Google hirdetési tapasztalattal, ha nem szán időt arra, hogy rendszeresen benézzen a motorháztető alá, és változtasson.

Clock-450×519Amikor kiszervezed a Google Ads fiókkezelést és a marketing egy részét, vállalkozásod nem csak a szakértelembe fektet, hanem időt is vásárol magának. Ez a beruházás pedig kétféleképpen térül meg:

  1. Több időt töltünk Google hirdetési fiókod optimalizálásával, gyakrabban ellenőrizzük, mi működik, mi nem.
  2. Több időd jut saját termékeid fejlesztésére, ügyfél-kapcsolataid ápolására, szolgáltatásaid javítására.

Mindezt pedig anélkül, hogy aggódnod kéne Google Ads fiókod kezelése miatt. Ha fontos a vállalkozásodra szánható idő, a fiókkezelés kiszervezése egy reális választási lehetőség.

person-thinking-180×369Még ha valaki ismeri is a Google hirdetési kampányok működését, és szán is elegendő időt kezelésükre, gyakran előjön a jogos kérdés: Hogyan tovább? Mit csinálhatnék jobban? Nem túl magas a kattintásonkénti költség? Nem túl alacsony a befektetésarányos megtérülés?

A Google Ads egy komplex hirdetési rendszer. Fontos figyelni arra, hogy:

  • Ne legyen túl alacsony az ajánlat, hogy ne maradjanak el lehetséges megjelenítések, vagy ellenkezőleg: ne legyen túl magas, hogy ne csökkenjen a befektetésarányos megtérülés
  • Javuljon  a relevancia, azaz legyenek relevánsak kulcsszavak, a hirdetések és a kapcsolódó céloldal, mert így csökkenthető a hirdetési költség
  • Legyenek figyelemfelhívó hirdetések
  • Legyenek leszűkítve a hirdetéscsoportok. A túl sok kulcsszó egy hirdetéscsoporton belül rontja a relevanciát
  • Legyen kipróbálva több kulcsszóegyezési típus, és ezek között ne legyen sok általános egyezésű
  • Szerepeljenek kizáró kulcsszavak is a hirdetéscsoportokban

Google Ads ügynökségként nap mint nap találkozunk ehhez hasonló fontos kérdésekkel, és a legjobb tudásunk szerint segítünk neked a kampányaid során.

Dolgozzunk együtt a kampányodon!

Mit nyersz, ha mellettünk döntesz?

Kezdjünk el beszélgetni a projektedről.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérj ajánlatot, hogy megtudd mit nyújthatunk neked.

Mindezt teljesen kötelezettségmentesen.

Kampánykezelésünk lépései

Megkeresésedet követően felvesszük veled a kapcsolatot, és körvonalazódik, hogy szolgáltatásaink megfelelnek vállalkozásodnak, összegyűjtünk néhány alapvető információt a regisztrációhoz. Megnézzük honlapod és ha engedélyezed, a Google Ads fiókod, hogy megismerjük hirdetési előzményeid, a weboldalad felépítését és a vállalkozásod.

Ezekkel az ismeretekkel az a célunk, hogy teljes mértékben megértsük azokat a célokat és tényezőket, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a legjobb marketing stratégiát hozzuk létre vállalkozásod számára.

 

1. fázis: Elemzés és stratégia beállítása

Ez a szakasz a vállalkozásod, piacod, versenytáraid megismeréséről és a kampányok részletes beállításáról szól. A keresési hirdetések, display és remarketing kampányok előkészítése, Facebook hirdetésekkel való összehangolás minden vállalkozás esetében egyedi tervezést igényel. Közösen fogunk dolgozni ennek a szilárd stratégiának a megalkotásán, ami segíti vállalkozásodat a következő szintre lépni.

Az első fázisban az alábbi feladatokat végezzük el:

  • A marketing stratégia felállításához szükséges üzleti stratégia és célok megismerése

  • Weboldal elemzése SEO szempontból, javaslatok tétele a javításra

  • Korábbi kampányok teljes elemzése – ha vannak ilyenek

  • Célok és elvárások beállítása, marketing stratégia kialakítása

  • Kampányok megtervezése az ajánlott platformokra

  • Alapos kulcsszókutatás, kulcsszavak kiválasztása

  • Negatív kulcsszólista létrehozása

  • Kulcsszavak kategorizálása, egyezési típusok beállítása, hirdetéscsoportok létrehozása

  • Hatékony hirdetések készítése, 2-3 hirdetés létrehozása hirdetéscsoportonként

  • A költségkeret gondos beállítása

  • A hirdetések időzítése és a földrajzi célzás beállítása

  • Google Analytics fiókkal való összekapcsolás

A jó beállítás az alapja az összehangolt kampányok sikerének. Lehetővé teszi számunkra, hogy az adatokat átláthassuk, és gyorsan, hatékonyan hajtsuk végre a szükséges változtatásokat.

2. fázis: Folyamatos és önálló kampányoptimalizálás

optimalization-300x300

Miután befejeztük az első fázist, itt az ideje elindítani a számlánkat, és realizálni a forgalmat. A fiókkezelés egy folyamatos tevékenység, ahol az elért eredmények alapján hajtjuk végre a szükséges változtatásokat mindaddig, amíg hirdetések futnak. A mi feladatunk, hogy felismerjük és reagáljunk azokra a változásokra, amik érinthetik a futó kampányok bármelyikét. Tájékoztatjuk partnereinket az új lehetőségekről, eseményekről, és mindig küldünk jelentést az eredményekről.

Folyamatos kampánykezelés során nyújtott szolgáltatásaink:

  • Telefonos marketing konzultáció és tanácsadás

  • Weboldal elemzés és tanácsadás

  • A marketing stratégia folyamatos fejlesztése

  • Kulcsszavak teljesítményének folyamatos elemzése és javítása

  • Állandó hirdetés-elemzés és tesztelés

  • Folyamatos konverzió elemzés

  • Céloldalak és értékesítési tölcsérek elemzése

  • Részletes jelentés a fiók teljesítményéről

A fenntartható siker kulcsa a folyamatos odafigyelés és kontroll. Apró módosítások több százalékos javulást is jelenthetnek konverzió szempontjából, így egyre nyereségesebbé tehetők kampányaid.

Mit nyújtunk neked pontosan?

  • Google Ads lehetőségeinek kihasználása
    Google partnerként ismerjük a Google hirdetésekben rejlő fantasztikus lehetőségeket, amik ügyes használatával versenyelőnyre tehetsz szert.

  • Közös munka egy Google minősítéssel rendelkező fiókkezelővel
    Ismereteinket folyamatosan frissítjük, és a Google legújabb irányelveinek megfelelően alkalmazzuk a te hirdetéseidben is.
  • A Google Ads legjobb módszereinek alkalmazása
    A Google Partner ügynökségként kötelesek vagyunk a minősítési vizsgákon elfogadott legjobb gyakorlatokat alkalmazni vállalkozásod hirdetéseiben.

  • Folyamatos tesztelés és optimalizálás
    Aktívan teszteljük hirdetéseid különböző verzióit, hogy a lehető legtöbb vásárlót vonzzuk weboldaladra.
  • Céloldalak és értékesítési tölcsérek kialakítása
    Munkánk nem áll meg a hirdetéskezelésnél. A látogatók megtartása és a konverzió a legfontosabb célunk, ezért weboldaladat is ennek megfelelően optimalizáljuk.
  • Takarékosság szem előtt tartása
    A konverzió megtartása mellett sok módon tehetjük gazdaságosabbá hirdetéseid, és ezeket a lehetőségeket minden esetben megvizsgáljuk.
  • Mobilra optimalizálás
    A mobilbarát weboldal elengedhetetlen a megfelelő hirdetési stratégia kihasználásához, és ennek elérésében is maximális támogatást nyújtunk.