Mindenek előtt rendelkezned kell egy keresőoptimalizált honlappal, amin legalább az alapvető SEO beállítások el vannak végezve. Ez minden általunk készített honlapnál rendben van. (Ez fogja biztosítani a hosszútávú jelenléted a keresőben, illetve az alacsonyabb hirdetési árakat, amivel a konkurenciád tudod megelőzni)

Ezt követően lehet tervezni a fizetett hirdetéseket, ami a legtöbb esetben AdWords vagy Facebook, illetve a kettő kombinációja. (Ez fogja biztosítani az azonnali látogatókat a honlapodra, akikből az ügyfeleid lesznek)

Ezzel egy időben érdemes landoló oldalt készítened, ami pedig a hirdetésekből érkező látogatók minél jobb kiszolgálásában hivatott segíteni. (Így tudod minél nagyobb arányban a látogatókat valódi ügyféllé alakítani).

Hab a tortán az értékesítési tölcsér, ami szintén ezt a konveriós folyamatot erősíti.

A honlapról elvándorolt látogatókat pedig remarketinggel és marketing automatizációval tudjuk visszacsábítani.

Minden marketing stratégia egyedi, meséld el nekünk céljaid, és kialakítjuk a számodra megfelelő konstrukciót.