Az AdWords-ben minimum hirdetési összeg nincs, de természetesen ez egy általánosságban nagyon nehezen megválaszolható kérdés. Az az összeg, amivel egy átlagos kis-középvállalkozás gazdálkodik Magyarországon, az a napi 4-5.000 Ft, ami havi szinten nagyjából 120-150 ezer forintnak felel meg, beállításoktól függően. Talán nem is kell mondanom, hogy ez az összeg milyen nagy mértékben térhet el a vállalkozás  nagyságától, termékétől, haszonkulcsától, célközönségétől függően. Viszont ez az a nagyságrend, amitől kezdve érdemes ügynökségi segítséget kérni, hiszen óriási különbség lehet a termelt haszonban, ha ezt szakértő beállításokkal kezeled.

Érdemes úgy kialakítani az árazási stratégiád, hogy abba nagyobb marketing költés is beleférjen, mert ezzel saját bevételeidet, ezzel együtt pedig hasznodat többszörözheted meg. Ne feledd, hogy ezeknek a költségeknek a megtérülése pontosan mérhető, tehát a nem profitábilis kampányok azonnal leállíthatóak, míg a nyereségesek tovább növelhetőek.