Erre nagyon sok lehetőség van:

  1. Google AdWords (keresőben és online magazinokban való megjelenés)
  2. Facebook és Instagram marketing (plusz egyéb közösségi média felületek, pl. LinkedIn)
  3. Marketing automatizálás (email marketing automatizáció, autoresponderek)
  4. SEO (keresőoptimalizálás)
  5. SMS marketing
  6. Mobil alkalmazás fejlesztése
  7. Letölthető anyagok (technikai háttér)
  8. Blog bejegyzések (tartalommarketing, technikai háttér)
  9. Affiliate marketing (jutalékos rendszerű ajánlás, technikai háttér)
  10. Kupon jellegű ajánlatok (technikai háttér)
  11. Influencerek (ismert bloggerek posztjaiban való megjelenés)
  12. Partnerprogramok (azonos célcsoportú, de nem konkurens vállalkozásokkal való együttműködés)
  13. PR (sajtómegjelenések)

Ezek közül nem fontos mindegyiket használnod, de érdemes ismerned őket, és az ezekben rejlő lehetőségeket, hogy ha kapacitásod engedi, alkalmazni tudd azt, amelyik számodra a legszimpatikusabb. Mi a zölddel jelöltekben tudunk konkrét segítséget nyújtani.