Erre nagyon sok lehetőség van:
- Google AdWords (keresőben és online magazinokban való megjelenés)
- Facebook és Instagram marketing (plusz egyéb közösségi média felületek, pl. LinkedIn)
- Marketing automatizálás (email marketing automatizáció, autoresponderek)
- SEO (keresőoptimalizálás)
- SMS marketing
- Mobil alkalmazás fejlesztése
- Letölthető anyagok (technikai háttér)
- Blog bejegyzések (tartalommarketing, technikai háttér)
- Affiliate marketing (jutalékos rendszerű ajánlás, technikai háttér)
- Kupon jellegű ajánlatok (technikai háttér)
- Influencerek (ismert bloggerek posztjaiban való megjelenés)
- Partnerprogramok (azonos célcsoportú, de nem konkurens vállalkozásokkal való együttműködés)
- PR (sajtómegjelenések)
Ezek közül nem fontos mindegyiket használnod, de érdemes ismerned őket, és az ezekben rejlő lehetőségeket, hogy ha kapacitásod engedi, alkalmazni tudd azt, amelyik számodra a legszimpatikusabb. Mi a zölddel jelöltekben tudunk konkrét segítséget nyújtani.