Találd meg vásárlóidat a Facebook segítségével

Pénztárcakímélő megoldások

50%+

A Facebook hatalmas. Világszerte mintegy kétmilliárd felhasználóval rendelkezik, Magyarországon pedig több mint öt millióan használják rendszeresen a legnagyobb közösségi hálózatot. Ez gyakorlatilag a hazai lakosság fele.

Mit kapsz tőlünk?

Lézerpontos célzás

Izgalmas, csak itt elérhető célzási módszerek – akár egyetlen személyre is vonatkozhat a célzásunk

Rengeteg felhasználó

Hatalmas felhasználói tábor, akik havi szinten több mint 7 órát töltenek el az alkalmazás használatával

Mobilhasználók elérése

Az egyik legjobb módja a felhasználók mobilon keresztüli elérésének

Jól mérhető eredmények

Kampányaid eredményességét pontosan mérjük és elemezzük

Kampányoptimalizálás

Az eredmények elemzését követően folyamatosan optimalizáljuk kampányod

A/B teszt

Különböző megjelenési formák tesztelése, a bevételt termelő kampányokért

Ez egy gyorsan megtérülő befektetés!

Facebook stratégiád újragondolására van szükség:

Sok vállalkozás lelkes a Facebook lehetőségei hallatán, de túl hosszú idő telik el a posztjai között, és a közönségével szép lassan elveszti a kapcsolatot.

Megoldás:

Tedd a Facebook-ot marketinged szerves részéve, és minden nap szánj erre is 10-20 percet. Ne akarj mindent egyszerre bepótolni, inkább apró részekre bontva dolgozz a tartalmadon.

Elstartolt a Facebook oldal, be van állítva egy jól kidolgozott háttér és egy profilkép, de ez acsak a folyamat kezdete.

Megoldás:

Változtasd meg a Facebook cover fotót, és esetleg a profilképet is néhány havonta. Erre jó apropó valamilyen céges esemény, egy új termék, akció, vagy kapmány kezdete.

Elbizonytalanítja az embereket, ha felmennek egy vállalkozás Facebook oldalára, és ott más színeket, logót találnak, amik nincsenek összhangban a cég brandjével. Ilyen lehet a túl sok olyan tartalom is, ami nem kapcsolódik a vállalkozás tevékenységéhez.

Megoldás:

Győződj meg róla, hogy vállalkozásod jól felismerhető az összes platformon, ahol szerepel.

Ha csak Facebook-on keresztül tudod elérni a vevőidet, kiszolgáltatott lesz vállalkozásod egy oldalletiltás, feltörés, vagy akár csak egy egyszerű áremelés miatt is.

Megoldás:

Helyezz el rendszeresen lead magnet, vagy más néven csali termékeket a posztjaid között, amikben elkéred érdeklődőid email címét. Így a Facebook oldalad kiesése esetén más módon is el tudod érni közönséged, stabilabb lábakon fog állni marketinged.

Facebook-people

Mit nyersz, ha mellettünk döntesz?

Facebook hirdetéseid a marketing stratégiád szerves részeként kezeljük.
Itt is a legjobb megtérülésre törekszünk, amit folyamatos konverzióméréssel ellenőrzünk.